Thursday 24 September 2015

Agnieszka Bellaidea and her blue page

Witam serdecznie!
Agnieszka Bellaidea z nowym projektem.
Mam na dzis kolejna turkusowa prace i mam nadzieje ze spodoba sie Wam krociutki tutek :)

Hi!
It's Agnieszka Bellaida today with a new project and mini tutorial.





Jak zwykle zaczelam od pomalowania tekturek gesso.
I stared from painting my chipboards with white gesso.


Motylka pomalowalam bardzo grubo i wysuszylam szybko aby uzyskac efekt spekania.

Butterfly was painted with a tick layer of gesso to archive crackle effect.


Nastepnie pomalowalam go delikatnie turkusowa mgielka.

I use light mist after butterfly was dry.


Zegar zostal pomalowany w ciemniejszym kolorze i z dodatkiem srebra.

I used darker shade of blue on my clock with a touch of silver.


Niebieska galazka zostala jeszcze posypana wypelniaczem po dokladnym pomalowaniu jej zelem.

I used plastic filler on my Blue twig after painting it with gel.


Tak wygladala po wyschnieciu.

This is the final look


13arts products:

Mgiełka pastelowa - Pastel Blue

3 comments:

  1. Wygląda jak oszroniony. Super romantyczny klimacik:)

    ReplyDelete
  2. Oh, your page is so beautiful and thank you for the step-by-step tutorial.

    ReplyDelete